כמאות ועריכת מכרזים

עריכת המכרז הינה חלק ראשוני אך קריטי בכל הליך של קידום פרויקט. הליך זה מהווה את התשתית היסודית עליה מתבסס הפרויקט לאחר מכן והוא כולל בתוכו מגוון פעולות חיוניות: החל ממפרטים טכניים, דרך הכנת חישובים וכתבי כמויות, עריכת חוזים והסכמים, טיפול במסמכי המכרז, הגשות לאישורים ועוד. חברת ניסים שוקר מהנדסים יועצים קנתה לעצמה שם בתחום עריכת המכרזים תוך שהיא מקדישה תשומת לב מרבית לכל פרט קטן בפרויקט הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כוללנית. בהכנת המכרז וההצעה. החברה פועלת תוך הקפדה על סעיפים ניהוליים המבטיחים ביקורת צמודה ושליטה מלאה במסגרת מגבלות התקציב ועמידה בלוחות הזמנים לשביעות רצונו של הלקוח. 

לחברה ניסיון מעל 15 שנים בתחום כמאות ועריכת מכרזים בתחומי הבינוי והתשתיות.

עבודות נבחרות:

פרויקט אומדן פרויקטים
עבודות עבור גופים שונים במשרד הבטחון - בינוי ותשתיות 1.7 מילארד ₪ משרד הביטחון
עבודות עבור תכנית אב לתחבורה ונת"ע 940 מיליון ₪ נת"ע
עבודות מגורים, מבני ציבור, מסחר, תעשיה ומשרדים 400 מיליון ₪
פרויקטי תשתיות שכונות מגורים עבור משרד השיכון וגופים נוספים 400 מיליון ₪ משרד הבינוי והשיכון

שירותי כמאות כחלק אינטגרלי וחשוב מעריכת המכרז:

כידוע כל פרויקט כולל צוות תכנון שלם ולא מעט אנשי מקצוע המעורבים בהליך הבניה וההכנה של הפרויקט. התקשורת ביניהם היא זו שתשקף את הצלחת הפרויקט בסופו של דבר כאשר חלק מרכזי מאותה תקשורת ומאותן מטרות מוגדרות היא כאמור בניית מסגרת תקציב והחלוקה שלה בהתאם לצרכי העבודה המשתנים בשטח: החל מהמיקום של הפרויקט, דרך אופי המבנה ורמת המורכבות שלו, חומרי הגלם ואופי הבניה הנדרש ועד לרמת הגימור של הפרויקט ועוד. התפקיד של כמאי מקצועי ומנוסה הוא לבצע את החישובים הנדרשים הן מבחינת כמויות והן מבחינת עלויות צפויות של הפרויקט ברמה המדויקת ככל האפשר. הערכה זו של השמאי עשויה להשפיע על הפרויקט במידה רבה ולעתים תשפיע על קיומו של הפרויקט וכדאיות היזם להשקיע בו. גם לאחר שירותי הכמאות הראשונים והערכת העלויות הצפויות אלה עשויות להשתנות בהתאם לתנאי השטח, תקלות ואתגרים שונים וסיבות רבות אחרות. 

באיזה שלב בפרויקט כדאי לשלב את שירותי הכמאות?

שירותי כמאות יכולים להיות משמעותיים לכל אורח חיי הפרויקט, החל משלב התכנון הראשוני ועריכת המרכז ועד לבדיקות שונות בשטח והתאמת החישובים למאפיינים שונים המשתנים לאורך הפרויקט. לדוגמה: גם לאחר הפרויקט הכמאי יכול להציע הצעות לאופציות חלופות המצמצמות בעלויות הפרויקט. כמו כן עריכת תוכנית כמאות מקצועית תסייע לא רק בהיבט הכלכלי אלא גם בביצוע נכון וטוב יותר של העבודה על כל שלביה: כולל המלצות לשימוש בחומרי גלם מסוימים או חישוב כמויות מדויק ונכון יותר לחלקים מסוימים בפרויקט.

לפרטים נוספים אודות עריכת מכרזים ושירותי כמאות מקצועיים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.